مرجع تخصصی کامپیوتر
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود مجموعه بازی های Yeti Sport بصورت فلش برای کامپیوتر

  بازی های Yeti Sports یکی از سرگرم کننده ترین و جذابترین بازی های فلش است که به صورت فایل اجرایی .EXE کامپایل شده اند.
این مجموعه بصورت یک پک کامل برای دانلود قرار داده شده است و از اولین نسخه بازی تا نسخه 8 آن را شامل میشود.

دانلود در ادامه مطلب............

plushits.us

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,
  • دانلود مجموعه بازی فلش - 28 بازی Swf برای کامپیوتر

      در این مجموعه بازی فلش تعداد 28 بازی زیبا و محبوب فلش قرار داده شده است که شما میتوانید با نصب یک فایل Setup کلیه بازی ها را در قالب یک برنامه اجرا کنید.

    دانلود در ادامه مطلب................

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: شنبه 10 تير 1391برچسب:,
  • دانلود رایگان مجموعه 15 بازی کم حجم و گلچین فلش Flash Games

    بازی های فلش نزد کاربران محبوبیت زیادی دارد زیرا احتیاجی به نصب ندارد و برای اجرا، به سخت افزار و گرافیک آنچنانی نیاز نیست، دیگر ویژگی که باعث می شود رفته رفته گیمرها مجذوب این نوع بازی ها شوند حجم کم آنهاست. در همین راستا تیم ایرانیان دانلود تصمیم به انتشار مجموعه 15 بازی گلچین فلش برای شما عزیزان گرفته است، این مجموعه دارای بازی هایی در سبک های متفاوت مثل تیراندازی، اسکیت سواری، ماشین سواری، اکشن، مرحله ای و … است که شما را ساعت ها سرگرم خواهد کرد. این بازی های زیبای از بین هزاران بازی گلچین شده اند و بازی های معروف و کم حجمی را نظیر فرار از زندان، بابانوئل، دخترجنگجو و… دربرگرفته است که بی شک بسیار سرگرم کننده می باشند. هم اکنون این مجموعه 16 مگابایتی را از سایت مرجع تخصصی کامپیوتر به طور رایگان دریافت کنید.

    دانلود در ادامه مطلب.................

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • دانلود بازی جدید فلش و کم حجم جنگ تاریخی Warfare 1944

    بازی فلش و کم حجم Warfare 1944 که مربوط به جنگهای سال 1994 است توسط کمپانی ArmorsGames حمایت یافته و منتشر شده است. بازی سبکی استراتژیک دارد و مربوط به جنگ میان دوکشور آمریکا و آلمان می باشد، و شما باید کنترل نیروهای آمریکایی را به دست بگیرید، و از طریق هوا، دریا و زمین به نیروهای دشمن حمله ور شوید. کنترل تفنگداران دریایی، تانک ها، توپخانه ها و پیاده نظام ها به عهده شماست و باید در یک بازی ساده قدرت فکر و استراتژیک خود را به نمایش بگذارید. باید تیم مبارز خود را با تاکتیک ها و روش های جنگ آرایش کره و وارد میادین جنگ کنید. با پیشرفت در بازی امکان تیم تیراندازی به تیم اضافه خواهد شد و می توانید در انجام مأموریت ها از آنها استفاده کنید. چنانچه که قصد دارید به دور از بازی های حجیم، گرافیکی و در محیطی ساده بازی مهیج را دنبال کنید، این بازی را به شما پیشنهاد می کنیم. این بازی زیبا را با فرمت swf. از وب سایت مرجع تخصصی کامپیو تر دریافت کنید.

    دانلود در ادامه مطلب..............

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • دانلود مجموعه 37 بازی سگا برای کامپیوتر Sega Games For PC

    ▐به همراه آموزش کامل و تصویری نصب شبیه ساز و اجرای بازی ها ▐

    کنسول های بازی قدیمی با اینکه در حال حاضر کاربرد بسیار کمی دارند ولی هریک از بازی های ساده این کنسول ها یادآور خاطراتی خوش از دوران کودکی نیز می باشد، در این میان، کنسول قدیمی سگا جنیوس نیز شهرت بسیاری در بین کنسول های سابق داشته است، از این رو بازی های قدیمی مشهور همچون سونیک، فوتبال مشهور سگا، علاءالدین و کتاب جنگل نیز می تواند سهم به سزایی در تجدید خاطرات داشته باشد. سگا مگا درایو و نام یک کنسول بازی ویدئویی نسل چهارم است که توسط شرکت سگا ساخته شد. سگا مگا درایو برای نخستین بار در ۲۹ اکتبر سال ۱۹۸۸ در ژاپن منتشر شد. ویرایش دیگری از این کنسول با نام سگا جنسیس  در ۱۴ آگوست ۱۹۸۹ (در منطقه آمریکای شمالی) منتشر شد. این کنسول در ۳۰ نوامبر ۱۹۹۰ در مناطق پال نیز پخش شد.سگا مگا درایو یک کنسول از نسل چهارم کنسول‌های بازی رایانه‌ای است که در میان هم نسل‌های خود، نخستین محصولی بود که تلاش کرد تا سهم عمده‌ای از بازار فروش مناطق اروپا و آمریکای شمالی را در اختیار گیرد. درابتا هدف آن بود که کنسول مگا درایو یک رقیب جدی برای نینتندوان‌ای‌اس باشد اما پس از دوسال، نینتندو کنسول سوپر نینتندو را روانه بازارها کرد. این سرآغازی برای رقابت میان این دو کنسول ۱۶-بیتی بود که از سال ۱۹۹۸ آغاز و با انتشار آخرین بازی برای این نسل در برزیل به پایان رسید. مگادرایو گرچه کنسول بسیار موفقی در زمینه فروش بود، اما هرگز برآوردهای اولیه را نتوانست که پوشش دهد. به هر حال، بازی‌های منتشر شده برای این کنسول، همچنان برای گیمرها، کاربران و علاقمندان به این صنعت، محبوب و به یاد ماندنی است. تیم مرجع تخصصی کامپیوتر بازی های معروف از سگا باسابقه را آماده کرده است تا سهمی در مرور خاطرات دوران کودکی شما عزیزان داشته باشد. در ادامه مطلب می توانید مجموعه 37 بازی کامل و کم حجم را به همراه نرم افزار شبیه ساز بازی های سگا در کامپیوتر را دریافت نمائید.

     

    plushits.us

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : پویا
  • تاریخ: یک شنبه 25 دی 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    pooyaaki

    پویا

    pooyaaki

    http://pooyaaki.loxblog.com

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    دانلود مجموعه بازی های Yeti Sport بصورت فلش برای کامپیوتر

    مرجع تخصصی کامپیوتر

    به وبلاگ من خوش آمدید

    مرجع تخصصی کامپیوتر